Eigen productie in Nederland • Uitgebreide collectie • Achteraf betalen met KLARNA

ANNULEREN EN RETOUR

Retour sturen binnen 14 dagen in de originele verpakking. Breng je pakket naar een PostNL-punt, laat het inscannen en bewaar het verzendbewijs.

Je kunt het artikel uit de verpakking halen, kijken of het past en beoordelen. Het artikel mag niet gebruikt of gewassen zijn. Ieder product dient te worden teruggestuurd in de originele verpakking en oorspronkelijke staat. Voor meer informatie over onze retourvoorwaarden kun je hier kijken.

 Hoe retourneer ik mijn artikel?

  1. Aanmelden retour
    Via onze website kun je jouw artikelen als retour aanmelden. Selecteer om welke producten het gaat en ‘Bevestig retour’. Vervolgens ontvang je van ons een retourlabel in de mail. Deze dien je uit te printen en bij het pakket te doen.

  1. Inpakken retour
    Stop de retourartikelen terug in de originele verpakking en gebruik één doos of zak om alle artikelen samen te voegen. Bij voorkeur is dit de originele bezorg doos of zak. Stop het onderste deel van het retourlabel in het pakket en plak het bovenste deel op de buitenkant. Op deze manier kunnen we jouw retour eenvoudig en snel verwerken.

  1. Retour overhandigen
    Breng je retourpakket naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ontvangt van de medewerker een verzendbewijs met daarop een track & trace code. Bewaar deze goed! Mocht er onverhoopt iets mis gaan met je retourzending, dan is met de code te traceren waar jouw pakket is. Ook kun je met de track & trace code bekijken of we jouw retourpakket al hebben ontvangen.

  1. Terugbetaling
    Zodra we jouw retourpakket hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail zodra dit is gebeurd. Binnen 3 werkdagen kun je de terugbetaling verwachten op de rekening waarmee je oorspronkelijk hebt betaald. In het geval van betaling per creditcard, zul je de terugbetaling zien als positief saldo op je credit card. Heb je gekozen voor Achteraf betalen? Dan wordt het totaalbedrag van de factuur verminderd met het retourbedrag.

  2. Wanneer je de hele bestelling naar ons retourneert, krijg je ook de eventuele verzendkosten of administratiekosten teruggestort.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Retourneren is gratis

Bij Nofa Home heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling te bekijken, passen en beoordelen. Wanneer je niet tevreden bent kun je (een deel van) jouw bestelling retourneren bij een PostNL-punt. Dit is altijd gratis. Wil je liever gebruik maken van een andere vervoerder? Dat kan natuurlijk, alleen zijn de retourkosten dan wel voor eigen rekening.

Wat betekent het wettelijke 14 dagen herroepingsrecht?

Wettelijk gezien heeft iedere consument een herroepingsrecht van 14 dagen. Dit betekent dat je na de bedenktijd nog 14 dagen hebt om (een deel van) je aankoop te retourneren, zonder opgaaf van reden. In totaal heb je bij Nofa Home dus 28 dagen om artikelen retour te sturen. Je kunt in alle gevallen gewoon de normale retourprocedure doorlopen. Er is geen speciaal herroepingsformulier nodig.

Wanneer gaat de bedenktijd in?

De 14 dagen bedenktijd gaat in zodra je jouw bestelling hebt ontvangen. Worden een aantal artikelen later geleverd? Dan geldt het moment waarop je het eerste deel van je bestelling hebt ontvangen.

Hoe verloopt de terugbetaling?

Als je een volledige bestelling wilt retourneren, ontvang je binnen 14 dagen een terugbetaling. Dit is inclusief eventuele standaard leveringskosten à €3,95. Heb je gekozen voor een snelle bezorging of een avondbezorging? Dan vergoeden wij deze extra verzendkosten niet.

Wanneer je een deel van je bestelling terugstuurt krijg je de leveringskosten niet teruggestort. Je ontvangt dan enkel het bedrag terug van de teruggestuurde artikelen.

Een terugbetaling vindt altijd plaats met hetzelfde betaalmiddel waar je de bestelling mee hebt gedaan. Heb je een cadeaukaart ingewisseld? Dan ontvang je van ons een nieuwe cadeaukaart voor het hetzelfde bedrag.

Wij hebben de mogelijkheid om te wachten met een terugbetaling totdat het retourpakket daadwerkelijk bij ons binnen is. Ook kan het zijn dat we vragen om een verzendbewijs waarmee je kunt aantonen dat jouw retour pakket onderweg is. Bewaar deze dus altijd goed.

Hoe werkt retourneren met Achteraf betalen?

Ook met Achteraf betalen geldt de 14 dagen bedenktijd. De betalingstermijn voor onze facturen is echter binnen 14 dagen. Wij vragen je vriendelijk om je factuur binnen deze termijn te voldoen. Wil je daarna nog (een deel van) je bestelling terugsturen? Dan storten wij het verschil terug op je rekening.

Kan ik mijn hele bestelling binnen 14 dagen retourneren?

Dat kan. Je mag een hele bestelling annuleren, maar zorg daarbij dat de artikelen in originele staat blijven. Dit betekent dat producten geen beschadigingen mogen vertonen en niet gebruikt of gewassen mogen zijn. Retourneer een artikel in de originele verpakking en gebruik waar mogelijk de originele verzenddoos of -zak.

Wanneer een artikel gebruikerssporen vertoont, behouden wij ons het recht om waardevermindering door te voeren en je aansprakelijk te stellen.

Wat is het retouradres?

Nofa Home
Marconiweg 15
3899 BR Zeewolde

Kan ik artikelen ruilen?
Zeker! Je kunt hiervoor hetzelfde retourproces volgen als wanneer je een artikel wilt terugsturen voor een terugbetaling. Je kunt zelf het andere artikel bestellen via onze website. Heb je een defect artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we een passende oplossing kunnen bieden.

Wat zoek je?

Jouw winkelwagen