Eigen productie in Nederland • Uitgebreide collectie • Achteraf betalen met KLARNA

GARANTIE & KLACHTEN

Al onze artikelen hebben een wettelijke garantie. Dit betekent dat je een product mag verwachten dat in goede staat is en volgens de omschrijving op de website. Bij sommige artikelen is ook een fabrieksgarantie van toepassing, als toevoeging op de wettelijke garantie.

Is er iets mis met je product? Dan kijken wij naar een passende oplossing volgens de wettelijke garantie regelingen. Dit kan vervanging van het product zijn door een gelijkwaardig of hetzelfde product. Wanneer vervanging niet tot de mogelijkheden behoort heb je recht op een restitutie van het aankoopbedrag.

Waar kan ik een klacht indienen?
Voor klachten of opmerkingen over onze producten of dienstverlening kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@nofahome.nl. Wij nemen iedere klacht serieus en sturen je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Als je daarna nog extra stappen wilt ondernemen kun je terecht bij de Geschillencommissie in Den Haag of het Europees ODR Platform.

Wat zoek je?

Jouw winkelwagen